Drept la replică!
„Am luat decizia de a răspunde la aceste acuzații false pentru a apăra imaginea salonului nostru (al meu și al soțului meu). Acest salon reprezintă o parte importantă din viața mea în care am depus și depun nenumărate eforturi ca toate activitățile mele și ale soțului meu să se ridice la nivelul așteptărilor clienților. Atât eu cât și soțul meu am urmat cursuri de specialitate obținând diplome în domeniul în care activăm. Țin să menționez că în fiecare zi sterilizăm și igienizăm salonul, instrumentele cu care lucrăm, iar curățenia este respectată.
În salonul nostru toate autorizațiile impuse prin lege cât și diplomele noastre sunt afișate la vederea clienților.
Această domnișoară încearcă să denigreze imaginea salonului nostru prin informații false, aceasta susține ca serviciile oferite de mine s-au efectuat pe hol și ca i s-a spălat parul în chiuvetă, acuzații total nefondate. A mai susținut ca a stat 4 ore cu decolorantul în păr, dacă acest fapt era adevărat, tânăra rămânea fără podoabă capilară. Procedurile practicate de mine au fost realizate în parametrii optimi, fără nici-o greșeală, iar testul alergenic a fost efectuat după ureche din care am constatat că se poate începe decolorarea.
Fapt foarte important, vopselele pe care le folosesc NU sunt pe baza de amoniac, așadar acestea nu aveau cum să-I afecteze scalpul în felul exagerat în care îl prezintă aceasta!
În primul rând, în urma decolorării este normală sensibilizarea scalpului („bubițele” pe care aceasta le prezintă în poze)
În al doilea rând, în urma vindecării acestor „bubițe” se produce deshumare scalpului (acele „cojițe” cu care orice femeie cu scalpul sensibil se confruntă). Acesteia i s-a aplicat și tratament în urma decolorării și vopsirii.
Din rețelele de socializare demonstrăm cu poze și filmări pe care le deținem că aceasta a continuat cu vopsirea părului la alte saloane sau acasă, deși aceasta susține că doctorul i-a interzis să se mai vopsească.
Domnișoara Musi Cristina Alexandra, ne hărtuiește de 3 luni cu mesaje discriminatorii, inclusiv și-a pus avocatul să ne sune, să ne amenințe cu „dacă nu ne înțelegem mergem mai departe” (acesta dorea o sumă de bani), fapt ce nu mi se pare normal, legal și nici profesionist din partea unui om educat și cu studii superioare să mă amenințe.
Avocatul nostru are toate detaliile cazului și mai ales martorii aflați în salon în momentul procedurilor efectuate lui Musi Cristina Alexandra.
Pe de altă parte a problemei, domnișoara susține că nu i s-a emis bon fiscal, pe care eu l-am înlocuit cu o factură fiscală, deoarece la momentul respectiv casa de marcat se afla într-un centru service autorizat pentru o revizie tehnică”.